Reklam

Yakıt deposundan 21 kilo eroin çıktı

GÜNCEL - 22-09-2023 13:13

Yakıt deposundan 21 kilo eroin çıktı

Kocaeli’de bir tırda yapılan aramada, yakıt deposuna gizlenmiş 21 kilo eroin bulundu

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri yine çok başarılı bir operasyon gerçekleştirdi. TEM Otoyolu’nda durdurulan bir tırda arama yapıldı. Narkotik köpeği ile yapılana aramada, aracın yakıt deposuna gizlenmiş halde 21 kilo eroin bulundu. Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldı.

Konuyla ilgili sosyal medya hesabından bir açıklama yapan Kocaeli Valisi Seddar Yavuz “Kocaeli Emniyet Müdürlüğü ekiplerimiz tarafından Tem’de bir araçta yapılan aramada yakıt deposuna zulalanmış 21 kg eroin maddesi ele geçirilmiştir. Zehir tacirleri ile mücadelemiz kararlılıkla devam etmektedir. Emniyet teşkilatımızı tebrik ediyorum.” diye belirtti.

Kocaeli Koz

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

24-06-2026 - GÜNCEL

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

24-06-2026 - GÜNCEL