Reklam

Sakaryalı kardiyologdan sigara çıkışı..!

GÜNCEL - 27-01-2026 23:56

Sakaryalı kardiyologdan sigara çıkışı..!

Sakaryalı kardiyolog Prof. Dr. Harun Kılıç, il genelinde kapalı ortamda sigara içilen kafeteryaları İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'ya şikâyet etti

Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görevli kardiyolog, sosyal medya hesabı üzerinden Bakan Yerlikaya'yı da etiketleyerek paylaşım yaptı. Paylaşımında Sakarya Valiliği'nin hiç bir denetim yapmadığını ve yaptırımda bulunmadığını öne süren kardiyolog Kılıç, şunları yazdı:

"Sn. Ali Yerlikaya, Sakarya ilinde bütün kafelerde kapalı mekanlarda kanunlara aykırı olarak yıllardır sigara içilmektedir. Sakarya valiliği tarafından hiçbir denetim ve yaptırım uygulanmamaktadır."

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

24-06-2026 - GÜNCEL

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

24-06-2026 - GÜNCEL