Reklam

Sakarya Veteriner Hekimleri Odası hekimleri Anıtkabir'e gitti

GÜNCEL - 29-04-2024 13:25

Sakarya Veteriner Hekimleri Odası hekimleri Anıtkabir'e gitti

Sakarya Veteriner Hekimleri Odası hekimleri, Volkan Toker başkanlığında Anıtkabir'e gitti. 27 Nisan Dünya Veteriner Hekimler Günü dolayısıyla gerçekleştirdikleri Anıtkabir ziyaretine ilişkin paylaşım yapan Başkan Toker, şunları yazdı:

"DURMADAN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ"

"27 Nisan Dünya Veteriner Hekimler Günü kapsamında Sakarya Veteriner Hekimleri Odası hekimleri olarak ülkemizin dört bir yanından gelen meslektaşlarımız ile Anıtkabir’de buluştuk.

Ata’mızın manevi huzurunda bizlere emanet ettiği ülkemiz ve cumhuriyet için bir kez daha şükranlarımızı sunarak, Türk Veteriner Hekimleri olarak gösterdiği yolda bilimin ışığında Türkiye Cumhuriyeti’ni ileri götürmek için durmadan çalışmaya devam edeceğimizi bir kez daha dile getirdik."

 

 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

24-06-2026 - GÜNCEL

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

24-06-2026 - GÜNCEL