Reklam

Otokar işçisi fabrikada fenalaştı, ambulansta öldü!

GÜNCEL - 30-05-2024 12:29

Otokar işçisi fabrikada fenalaştı, ambulansta öldü!

Sakarya'nın Arifiye ilçesindeki Otokar fabrikasında çalışan bir işçi mesai sırasında fenalaştı, hastaneye götürülmek istenirken ambulansta hayatını kaybetti. Selver Seçkin adlı çalışanın ölüm nedeni araştırılıyor.

AMBULANSTA ÖLDÜ

Otokar çalışanı Selver Seçkin'in yere düştüğünü gören mesai arkadaşları, fabrikaya 112 Acil ekiplerini çağırdı. İhbarı alan ekipler işçiyi hastaneye götürmek istedi. 37 yaşındaki işçi kaldırıldığı ambulansta hayatını kaybetti. 

CENAZESİ BUGÜN

Cansız bedeni Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Korucuk Kampüsü Adli Tıp Otopsi Merkezi'ne sevk edilen işçinin cenazesi bugün öğle namazına müteakip Serdivan Aralık Emine Hanım Cami'sinde kılınacak cenaze namazının ardından Serdivan Aralık Mahalle Mezarlığı'nda defnedilecek. 

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

Sakaryalı teknik direktörden dikkat çeken sözler

24-06-2026 - GÜNCEL

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

Sedat Peker'in iddialarını savcılığa taşıyan avukatların yargılandığı dava ertelendi

24-06-2026 - GÜNCEL